22 juni 2006

PLOTSELING

ben ik verhuisd, en toen ik vanmorgen wakker werd wist ik dat nog niet. Dus had ook nog niets ingepakt, of een keurig schema gemaakt. En eerlijk is eerlijk bij deze verhuizing heb ik niet echt verhuisdozen nodig, maar een schema was wel handig geweest. Ik verhuis dan ook niet van huis naar huis, maar van weblog naar weblog, en dat allemaal omdat mijn vorige WEBLOG het zelf nodig vond om de boel te verhuizen, en er na de verhuizing geen touw meer aan vast te knopen was. Op zich jammer want het was er leuk, maar ja soms moet je keuzes maken, en dat heb ik vanavond dus gedaan. Nu moet ik stiekum bekennen dat ik hier ook nog geen hout van begrijp, maar ja ik ben nou eenmaal eigenwijs, dus ga ik er voor zorgen dat ik het begrijp. Alleen denk ik dat ik daar nog even mee wacht tot morgen, want zoals jullie al gelezen hebben, ik ben vandaag plotseling verhuisd en daar wordt je best moe van!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...