18 augustus 2006

KAARTEN
























Vandaag is een beetje een druilerige dag, voor een scrapper niet zo erg, want ik zit lekker binnen, met alles onder hand bereik. We zijn een aantal dagen in Kolhorn geweest, erg leuk, klein maar schattig. Heerlijk gegeten in een eetcafe, want winkels hebben ze er niet, zelfs geen supermarkt, maar cafe's daar zijn er drie van. En daarna zijn we een aantal dagen in Schagen geweest, ook leuk, wel groter, volgens de mensen daar een echte Stad, het zal wel het maakt mij niet uit, we moesten een behoorlijk eind lopen naar de winkels maar hebben het toch iedere dag gedaan, al was het maar voor het lapje vilt in die ene kleur, die nou net niet onder hand bereik was. Nou ja goed voor lijf en leden zullen we maar zeggen.
Er zijn twee weken voorbij van de vakantie en ik heb het idee dat we al een maand onderweg zijn, en we hebben nog twee weken te gaan. Jammer van dit superluxe internet, en met jammer bedoel ik dat het absoluut niet werkt, ik kan geen eens een foto plaatsen, of een leuke LO. Maar die houden jullie tegoed van me.
Ik hoop vandaag nog een brievenbus tegen te komen, want ik heb toch een leuke KAARTEN gemaakt (ja, ja, die koop je niet zomaar, toch???) voor alle drie die rakkers uit Wassenaar.
Maar als ik zo om me heen kijk zie ik alleen weilanden, en een kano-oversteekplaats, ja en natuurlijk water, dus de kaarten moeten wachten op onze volgende stop!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Anoniem23.8.06

    Nou, ondanks de regen genieten jullie lekker van de vakantie zo te lezen!!
    Nog veel vakantie/scrap plezier:))

    Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...