10 september 2006

HOE IS DAT

Tjonge, de laatste keer dat ik iets schreef, vond ik dat ik het idee had al maanden op de boot te bivakeren. Nou, dat is over hoor, en eigenlijk was dat woensdag 30 augustus al over. Als je thuis bent, lijkt de vakantie niet te hebben bestaan!!!!
Hoe is dat nou mogelijk?????
En inderdaad de regen op mijn huis is erger, vervelender, lastiger......... dan in de vakantie, hier kom ik gewoon -buiten het snel uitlaten van Pebbels- niet buiten als het weer niet mooi genoeg is. Terwijl je in de boot meteen alles weer open doet, buiten loopt, enzo.

Ik werk niet dus heb de tijd aan mezelf, en toch gaan de dagen (te) snel voorbij, de afgelopen week moest ik het één en ander maken voor de
Nieuwsbrief XL van SBN en het zat allemaal in mijn hoofd en lag klaar op tafel, maar de dagen waren gewoon te kort, of er was iets mis met mijn planning, maar ik kwam er gewoon niet aan toe, zodat ik zaterdag en zondag nog alles in moest leveren. (Wat????? ik die alles graag op tijd geregeld wil hebben???). Ik heb me dus serieus af zitten vragen wat ik dan wel heb gedaan, nou dit is het antwoord, ik zou het niet weten, er is zelfs nog -terwijl ik er even niet was- een fee langs geweest om mijn huishouden te doen, dus dat was het ook al niet, de boodschappen zijn dit keer niet bezorgt door Albert, maar gewoon gedaan door Frans, dus ook dat valt af, het is dus een raadsel, maar in ieder geval ben ik alweer bijna twee weken thuis, en lijkt het als of die vakantie van een maand niet heeft bestaan.
Hoe is dat nou mogelijk????

1 opmerking:

  1. Anoniem12.9.06

    hahaha last van the after vacation blues??????
    Ik had ook echt moeite om weer met alles op gang te komen. Ben toch al ruim 4 weken thuis en nu begint het eindelijk weer een beetje 'normaal' te lopen hier.

    :) Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...