8 oktober 2006

HET WATER IN ZEELAND

Ik ben met mijn vriendin een midweekje naar Zeeland geweest in een vakantiehuisje, een klein huisje, en dat was op zich niet zo erg want we waren maar samen, helaas hebben kleine huisjes ook kleine tafels, en dat was minder leuk. Want we hadden voor dat kleine (mid)weekje in het kleine huisje wel een grote auto vol met scrapspullen mee, ja....zelfs de laptop en de printer.
We hadden dus -vergeleken bij mijn scrapplek @ home - een miniplekje. Het is wel gelukt, maar alles stond vol, als we koffie dronken moesten onze kopjes op de kinderkrukken staan, en met het eten hadden we de borden op schoot. Ondanks dat hebben we heerlijk, veel, maar vooral leuk gescrapt. We hadden een onwijs leuk uitzicht, we keken op de haven, en een soort pier waar het strand achter lag. Dat was echt allemaal een minuutje lopen. Net te doen, want veel tijd was er niet natuurlijk! Ook nog een middagje Goes gedaan, ook dat ziet er leuk uit. We hadden een sauna, welliswaar een piepkleine, en daar hebben we dan ook een aantal keren gebruik van gemaakt, wat is dat heerlijk die zou je op doktersrecept moeten krijgen!!!!! Kortom het was leuk, hoewel we volgende keer gewoon weer een week gaan, want je bent nu net uitgepakt of je begint je tas alweer vol te stoppen.

Er is wel een ding wat mij - maar ook Carla - bezig heeft gehouden en dat is het water in Zeeland! Dat komt en gaat, nou weet je natuurlijk best dat zoiets bestaat, en ik heb het meegemaakt op vakantie in Frankrijk, maar je staat er niet bij stil dat het bij ons ook gewoon gebeurd - ik zie dat niet dagelijks vanuit mijn appartement bij de vliet - en ben er dan ook flink mee bezig geweest, steeds kijken hoever de pier nu boven het water uitstak en hoever het strandje tegen over ons nu weer te zien was, of juist niet. En hoe ontzettend schoon al dat water daar is, zelfs in de haven. We hebben er allerlei theorieën op los gelaten maar echt begrijpen doe ik het niet!!! Eén ding is zeker ik ben onder de indruk van het water in Zeeland.

2 opmerkingen:

  1. Anoniem8.10.06

    Als Zeeuwse doet het mij natuurlijk heel erg goed dit verhaal!!!!

    :) Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8.10.06

    Het was in ieder geval heerlijk en voor herhaling vatbaar (alleen die week dan he)

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...