9 oktober 2006

HOOFDPIJN

Vandaag stond ik op met een knallende koppijn. Bah daar had ik nou helemaal geen zin in, ik had afgesproken om vanmiddag met Kim en de kinderen lekker een stuk te gaan wandelen. Eénmaal in de woonkamer zag ook het er ook niet naar uit dat het weer zou mee werken. Maar tegen de tijd dat ik opgehaald werd, drie flinke porties pijnstillers verder, en absoluut niet van mijn hoofdpijn verlost, moest ik toch echt mijn zonnebril op. Nou dat was al vast iets, heerlijk weer om te wandelen. Fototoestel mee, want wie weet kon ik wel wat herfstfoto's maken, en natuurlijk leuke kiekjes van de kinderen om daar weer leuke LO's van te maken. (Nee, niet vandaag!!!) Hond mee, twee kinderen lopend achter ons aan, één in de fietskar, we zijn anderhalf uur weg geweest, hebben een nieuwe wijk bekeken, zijn in een speeltuintje geweest, bij een kabelbaan en langs de kinderboerderij, die was dicht, maar toch en hebben veel, heel veel foto's gemaakt. Kim en ik zijn zelfs op de kabelbaal geweest, helaas wist zij niet precies hoe mijn toestel werkte, dus stond er na twee voor mijn doen enge klimpartijen, alleen een boom op de foto, want ik was zelf al lang voorbij gevlogen. De derde poging sprong ik naast dat ding, dus die foto is niets geworden, maar de rest zitten leuke bij. Het was een leuke wandeling, en een wonder was gebeurd, mijn hoofdpijn was spontaan over gegaan.

1 opmerking:

  1. Anoniem11.10.06

    Wat fijn dat je hoofdpijn in de buitenlucht over is gegaan, Jann Will.

    Gaaf weblog, trouwens.

    groeten
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...