14 oktober 2006

IK KAN ER NIETS AAN DOEN

Het is zaterdag
en alweer half elf geweest,
er ligt een stapel strijkgoed,
twee wassen in de mand (bij mij???)
mijn bed is niet opgemaakt,
de scraptafel één puinhoop,
ik moet stofzuigen (bij gebrek aan DE man in huis)
stoffen, enzovoort, enzovoort,
boodschappen doen die Albert niet bij zich had,
en.............................
oh de lijst is nog veel langer,
er is echter één lichtpuntje in deze donkere lijst,
ik heb besloten het niet te doen,
er is immers morgen (en overmorgen) weer een dag.
Bij gebrek aan DE man,
ga ik nu maar eens als een speer met pebbels wandelen,
die is al ruim drie uur over tijd.
En wie weet wat voor een ideeën ik krijg in de buitenlucht,
en daar is meteen het kleine donkere puntje in deze lijst.
Het wordt vast weer een "scrapidee",
en wat dan..............................
IK KAN ER ECHT NIETS AAN DOEN!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...