25 november 2006

ZEELAND

Hier ben ik gister mee begonnen, een heel klein beginnetje, want ik moest naar Rickies Feest, dat bestond 1 jaar, ik zou maar een uurtje blijven, en dan lekker verder werken. Maar het was zo waanzinnig gezellig dat ik laat thuis was, in ieder geval te laat om me verder te buigen over het verloop van deze LO. En waarschijnlijk is dat ergens goed voor geweest want vandaag heb ik ineens de kleur rood erbij gedaan en dat had ik gisteren vast niet gedaan. En ik vind het resultaat leuk. Toen ik naar bed ging en er langs liep zag ik het echt niet, en ook dat was weer ergens goed voor anders was het weer nachtwerk geworden.

1 opmerking:

  1. Inderdaad, hier komt de lo nog mooier door dan op SBN!!!
    Wat goed dat je dat rood nog erbij hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...