24 januari 2007

LETTER DIPLOMA


Wat gaat de tijd toch snel, vorige week heeft Beau-Jill haar LETTER-DIPLOMA gehaald!!!! Dus kan ze lezen, en nu is ze met sommen bezig, waarvan ik denk......mmm, moet ze dat nu al weten, gelukkig is ze zelf heel erg bezig met leren, en wil overal de beste in zijn, dus dat komt wel goed. Het is al weer vier jaar geleden dat ze, tijdens een logeerpartijtje een tekening voor me maakte, en ik heb het al die tijd bewaard. Foto's gooi je namelijk ook niet weg, en het popje op de tekening was ik!!!!


Vanmorgen zag ik het hangen, en inderdaad,
ik zag het ook, dat popje dat ben ik......
Ik heb (iets) meer haar,
oren,
een bril,
een (iets) smaller gezicht,
maar..........................met een beetje FANTASIE, ben ik het, ze had gewoon gelijk!!!!!!! Dus het klopt wat ik zei, met Beau-Jill komt het wel goed, ze heeft en een enorme wilskracht en fantasie, twee belangrijke dingen in het leven.

1 opmerking:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...