5 februari 2007

TEVEEL

Ik ben dol op scrapspullen en Kim is dol op.........bloemen, nee niet zomaar een klein bosje, maar bossen met hoofdletters. Ze denkt echt dat ze hoofdpijn krijgt als ze geen bloemen in huis heeft!!! Echt een kind van haar vader en opa die beide een bloemenzaakje hebben gehad.
En als ik bij haar ben, zie ik het ook het is leuk, schattig enzovoort. Alleen ik koop ze nooit voor mezelf -toen we "in" de bloemen zaten, was het een ander verhaal- ik maak mezelf blij met scrapspullen!!!!! Gisteravond kwam Frans thuis met tulpen, want Kim had er TEVEEL gekocht ........., hoezo teveel, je koopt toch geen ijsemmer vol tulpen TEVEEL, één bosje daar kan ik nog inkomen maar een ijsemmer!!!! Het zal wel en ik ben er blij mee, want ze heeft wel gelijk ze zijn waanzinnig leuk, als ik nou maar geen hoofdpijn krijg als ik ze volgende week weg moet gooien!

klik hier voor meer foto's






1 opmerking:

  1. Ooooh, wat zijn ze mooi. Zoiets kun je niet genoeg in huis hebben!!! Ben zelf ook dol op tulpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...