15 mei 2007

MOEDERDAG

Ik heb een heerlijk doos merci gekregen (die ik eigenlijk ingepakt wilde laten, met de nadruk op eigenlijk..............).
Een sleutelhanger met een zilveren tinckerbell (heet ze zo????), want ik ben de afgelopen twee weken maar liefst drie keer mijn sleutels vergeten of had de verkeerde mee genomen (Frans niet blij want die werkt niet echt naast de deur, ik ook niet blij want ik moest al die tijd buiten lopen, en het lopen ging natuurlijk niet echt).
En vijf gelukspoppetjes (dat was een foutje, het moest er één zijn, maar ik kan wel wat geluk gebruiken).
En een onwijs leuke ketting met een groot hart (daar was over nagedacht want hij weegt niets, zodat ik hem ook nog echt om kan).
En ook nog bloemen van Rick, alleen was Kim die vergeten, Frans vergat ze later ook, dus kreeg ik ze vanmorgen, eigenlijk net zo leuk want ze zijn nu op zijn mooist, en zondag was ik toch al behoorlijk verwend. Ik heb meteen mooie foto's gemaakt, zo kan ik er later nog eens van genieten op een andere manier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...