25 juli 2007

JUNIOR

Toen ik deze week foto's ging maken voor een opdracht, had ik na "schooltijd" van Junior met Kim afgesproken in de Bosrand, zodat ik daar ook nog wat foto's kon maken. De Bosrand is een waanzinnig mooi tuincentrum met heel veel mooie woonspulletjes, flitsend, lief, gewoon voor elk wat wils. En omdat ik toch mijn fototoestel in de aanslag had (wanneer niet) moest Junior er ook aan geloven, hij had een blingparty op de peuterspeelzaal gehad en zag er mooi (en ook een beetje vies) uit. Maar dat is juist leuk, hij bleef gewillig zitten in het karretje (had wel een lekkere zak wine-gums, dat hielp enorm) en wilde zelfs naar me knipogen (oh, wat zou mijn vader dit geweldig vinden), hij zei ondertussen nog wel even dat ik gek was, wijzend op mijn éénpootstatief. Maar ik heb enorm leuke foto's van hem. Ik verbaas me voor de derde keer hoe Kim het voor elkaar krijgt dat haar kinderen rond hun tweede verjaardag -zonder dat iemand daar de hand in heeft- een metamorfose ondergaan. Ze veranderen van kleine Kimmetjes in kleine Rickies, bij de middelste foto spat Rick van het papier af, hoe dan ook weer één om vreselijk trots op te zijn!!!!!!!!



1 opmerking:

  1. Anoniem27.7.07

    Helemaal super deze foto's wat een heerlijk 'bekkie' zo!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...