4 augustus 2007

IK WIL

  1. eigenlijk even achter de computer
  2. lekker aan mijn BLOG werken
  3. een brood bakken
  4. of een cake (hoewel dat weer minder is!!!)
  5. de broek van Jill vermaken (nou ja wil...)
  6. mijn GPS voor de boot updaten
  7. een route plannen (mmm gaan net alle vissen dood in Brabant)
  8. bedenken wat ik mee moet voor de vakantie
  9. boodschappen inslaan voor de zelfde vakantie
  10. scrapspullen uitzoeken, alweer voor de.......

nou zo kan ik nog wel even doorgaan, en als ik het zo lees is er best een hoop moeten bij i.p.v. willen, maar voor beide heb ik nog geen tijd. Dus zit het voorlopig alleen nog maar in mijn hoofd. Er is echter één ding wat je echt niet over kunt slaan, en dat is wandelen met de hond!!! Nou dan ga ik dat maar even doen. Het is tenslotte heerlijk weer en nog beter voor je dan even liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...