23 oktober 2007

BERGJES WAS

Gisteren mocht ik bellen of mijn wasmachine wat eerder zou komen, en oh wat een geluk, er was een plekje vrij in de vrachtwagen. Dus ik al fluitend mijn wasjes uitgezocht, want morgen...........
Rick kwam Frans helpen de droger van de wasmachine te halen, en die werd geparkeerd in de badkamer (je weet wel die plek waar alle bergjes was lief lagen te wachten) en de wasmachine werd alvast in onze 1 meter brede (maar wel 10 meter lange) gang gezet. Je begrijpt je kunt je kont er niet meer keren, en zeker ik niet. Maar niet zeuren want het is maar voor één dagje. Vanmorgen om zeven uur mijn bed uit, gezellig koffie gedronken met Frans, snel onder de douche, want wie weet komen ze vroeg, heerlijk want dan kan ik lekker in het boekje lezen (ja nog zo'n zielig tikje) en hem aanzetten. Dan op de fiets boodschappen doen, weer fluitend natuurlijk want mijn wasmachine draait ondertussen. Nou ik zal jullie maar meteen uit de droom halen, ik heb de hele dag gewacht, echt niet meer fluitend, geen boodschappen gedaan, Pebbels tot aan de voordeur uitgelaten, maar geen wasmachine. Ik gebeld in de hoop dat ze tot negen uur zouden bezorgen (net als Albert), weet die mevrouw te melden dat er niets wordt bezorgt. WAAAAAT, ja mevrouw u heeft het geannuleerd, want het duurde u te lang!!! Ik ga maar niet herhalen wat ik gedacht en gezegt heb. KORTOM, Frans is na het eten weer met een wasmand naar Wassenaar gereden, de rest ligt er nog net zo, en erger nog, in de gang staat nog steeds die kapotte wasmachine in de weg, en in de badkamer de droger. Dacht ik gisteren nog ach het is voor één dagje, nu kan het nog wel even duren, ik was dus absoluut niet in de mood om te fluiten!!!
Er zit overigens wel een goede afloop aan dit verhaal, ik heb hem nu op internet besteld voor twee honderd euro minder, ik weet nog niet wanneer hij komt maar voor twee honderd euro wacht ik dat fluitend af!!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Anoniem26.10.07

    jezus wilma gek wijf!!!!!!
    wie heeft in godsnaam dat ding geannuleerd¿¿¿¿¿ nog geen last van alzheimer hoop ik¿¿¿¿ maar goed 200€ daar kan je weer heel wat wasjes voor naar de wasserette de aankomende tijd brengen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...