28 oktober 2007

YESTERDAY

was my lucky day,
want ik kreeg 's morgens een wasmand keurig opgevouwen witte was uit Wassenaar terug.
En 's middags toen we naar Rotterdam gingen voor de verjaardag van Piet (nog bedankt ik ben zeker een kilo aangekomen) stond daar een Ikea-tas met bonte was voor me klaar, zelf mijn nacht t-shirts waren gestreken, kijk dat noem ik nog eens luxe......... als ik er nou maar niet aan ga wennen!!!!!
Ps: Jullie begrijpen dat ik nog steeds geen wasmachine heb, en ook nog niet echt weet wanneer ik hem krijg, dat is dan weer minder luxe!

5 opmerkingen:

  1. Anoniem28.10.07

    Uuuuuh als ik dit zo lees, wil je dan nog wel een wasmachine terug???? :) :)
    Dit werkt toch prima zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn altijd mensen die boffen!!
    Zijn er nog wasjes over,moet geen probleem zijn donderdag kan je bij mij een wasje draaien hoor.
    Of heb je de rest met de hand gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem29.10.07

    aangezien ik dezelfde tik heb kan het makkelijk bij al mijn wasjes dus kom maar op.. helaas wel wat ver!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas maar op dat dit niet gaat wennen:)) Bofkont, lekker dat je zo aan alle kanten geholpen wordt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...