2 november 2007

WAT LEUK

zo'n spelletje op mijn blog, en leuker nog, al jullie reacties.
Terwijl jullie allemaal aan het raden waren, was ik de hele dag niet thuis, dus kon ik het niet afmaken. Maar na het lezen van mijn blog, vanmorgen meteen aan de gang gegaan!!
Het is dus geen schort, geen cadeau voor Nicky (hoewel ik die belofte nog wel moet inlossen), mijn kleindochters hebben beide maat 128, geen minialbum, geen tas, en ook geen slabbetje (dat zou zonde zijn, er moet een slabbetje overheen onder het eten!!!!!) Oh ja ook geen rompertje, maar dat komt dicht in de buurt. Het is....... mooi, (dit is natuurlijk mijn bescheiden mening) schattig en een .................. t-shirtje (maatje 62) en gaat in de winkel als ik foto's heb gemaakt!!!! Maar nu hangt het even aan mijn kast, mooi, schattig en lief te zijn.

Ps: Ik ga even denken over een nieuw spelletje want dat was gezellig!!!!

3 opmerkingen:

  1. Anoniem2.11.07

    Ooooh wat lief zo'n t-shirtje, maar waarom zo klein??? daar paast Nadia toch niet meer in, laat staan Megan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh... het is wel een heeeeeel schattig tshirtje geworden!!! Ik baal dat ik net al een kraamcadeautje heb gekocht voor mijn nieuwe buurmeisje! Maar er is nog een buurvrouw zwanger, dus ik hoop op een meisje!! haha
    Kom maar op met nieuwe spelletjes Wilma, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem3.11.07

    Oh, ik heb hem net gezien, wat een SCHATJE! Helaas past het hier echt niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...