23 maart 2008

IK HOORDE

van allerlei kanten dat het sneeuwde, maar hier scheen een zonnetje!!
Heel apart dat er een aantal kilometer verderop sneeuw lag en hier helemaal niets.
Ik moest met Pebbels wandelen dus kon een zonnetje wel gebruiken.
Aangezien het er buiten echt lekker uitzag nam ik mijn camera mee.
Jee wat had ik me vergist, de zon scheen maar wat was het verschrikkelijk koud
en toen ik me om draaide om de brug op een aparte manier te fotograferen kreeg ik deze donkere wolken er gratis bij!
Mijn wandeling die zo zonnig begon was binnen tien minuten veranderd in een spookachtig iets!!!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem23.3.08

    Toch een mooie foto Wilma !! Hier heeft bijna de hele dag de zon geschenen, het weer van vandaag was blijkbaar heel verschillend in Nederland....Fijne Pasen nog verder !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...