26 maart 2008

MAAR IK ZEG HET NIET!

Nina heeft een tekening gemaakt en ik zeg dat ik hem prachtig vind,
waarop zij zegt, jij staat er ook op Oma.
Ik natuurlijk blij en zeg dat ik het zie, maar niet goed kan zien wie die andere mensen zijn,
omdat ik een beetje kippig ben!! (Heel slim toch, ik wil haar niet kwetsen!)
Waarop Nina zegt, oh, ik zie het wel ........ MAAR IK ZEG HET NIET!!!!
(Nog veel slimmer, want zij wil niet gekwetst worden!)


PS: Ik hoop dat ik het linker popje ben, lekker slank en lekker lang haar (want ook ik wil niet gekwetst worden natuurlijk!)

3 opmerkingen:

  1. hahahahaha mocht je willen dat je dat linkerpoppetje was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem27.3.08

    Hahahaha ach dat ben je vast hoor enne je kijkt blij dat is ook niet onbelangrijk
    Super tekening

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...