25 februari 2009

VOOR JILL



Lieve Jill,

Dit kleine prinsesje op de taart ben jij,

kijk maar eens naar de kleur van je haar!

Ik was haar gewoon aan het maken,

voor je taart, maar hoe meer ik kijk,

hoe meer ik zie dat jij het bent,

ik maakte bijvoorbeeld bruin haar,

maar het was al laat en erg donker,

en de volgende dag zag ik dat het oranje was geworden!

Weer een dag later zag ik dat je oor een beetje door het haar piept!

En toen je deze week bij mij op de bank zat,

zag ik ineens dat je (als je het even niet weet of wil weten) vaak je ogen sluit!

Wat bijzonder .... maar ja je bent ook niet voor niets al 25 jaar de

PRINSES OP DE TAART!!!

Gefeliciteerd lieve meid!

XOXO MAMA

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Wat een prachtige taart.... hij is vast net zo lekker als 'ie eruit ziet! MMM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem25.2.09

    Oooh wat super !!!! Ziet er ook heerlijk uit !!! Gefeliciteerd met je dochter !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zat het draadje over de online crop (helemaal vergeten...) te lezen en moest even op je BLOG naar je prikkers en taartje kijken. GEWELDIG!! Wat maak jij een prachtige taarten en decoraties! Die dochter van jou zal hem schitterend vinden!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...