27 april 2009

KIM

Eigenlijk (of eindelijk) ben ik "gewoon" aan het scrappen. Nu alles weer in de kasten ligt heb ik de ruimte op mijn tafel terug. Ik ben vrijdag na een bezoekje aan SBN aan een LO begonnen met foto's van Junior, stoer papier, leuke foto's, dus dat komt (vast) goed! Maar het weekend kwam Bootje en die wilde ook scrappen, ze heeft van Yvonne een minialbum gekregen en van mij een map foto's om te gebruiken, dus is ze aan de slag gegaan, Ze heeft drie kleine lootjes gemaakt, erg leuk (foto komt nog) maar het wilde wel zeggen dat ik zelf niet echt op schoot met Juuntje. Geen probleem want ik was vanmorgen vroeg op dus voor ik aan mijn slaapkamer zou beginnen kon ik wel even lekker een uurtje gaan scrappen!!!!! Ja, ja een prima plan, maar dan moet je niet onder het koffie drinken je mail gaan checken, enzovoort, enzovoort, want ineens was ik digitaal bezig! Nu loop ik weer achter op mijn schema, maar er is een (naar mijn mening) leuke LO ontstaan, en ik heb geen troep gemaakt! Op naar de werkelijkheid, de slaapkamer waar alle troep ligt die ik hier even niet wilde zien!!!!!

2 opmerkingen:

  1. helemaal goed!
    die kleuren ik vind hem prachtig!!
    en de vrouw en het jongetje op de foto ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke LO geworden. Leuk met die minizwartwit fotootjes! En je verhaal zooooooo herkenbaar hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...