3 juli 2009

HOOG BEZOEK

nou ja hoog, ongeveer een meter denk ik! Hij stapte binnen met de tekst, ik kom bij jou logeren oma, roze meidenkoffer (zijn eigen koffer is kwijt, maar die vinden we wel weer hoor oma), grote blauwe zonnebril op en een bosje bloemen in zijn kleine handjes ( die zijn zoooo schattig)!




Binnen een uur had hij een speld uit mijn nog niet afgemaakte kussen in zijn hand en de tranen sprongen door de kamer (wat stom, vandaag ga ik ze gelijk afmaken.....) gelukkig was zijn moeder er nog! En gelukkig had ik prachtige pleisters gekocht bij Ikea (pfff). Toen Kim wegging wilde hij thee uit het potje, en hebben we zijn kado in de dvd speler gedaan, in mum van tijd zat hij in "Kikkerdril", waarschijnlijk niet de enige keer de aankomende dagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...