12 juli 2009

ZOMER-CROP


bij SBN gisteren! Ik wist de hele week al dat ik zou gaan, had ook alle tijd van de wereld, maar wat klaar leggen ho maar. (En dat is echt wel een soort noodzaak, want zonder spullen .... nou ja, vul de rest maar in)! Vrijdag zou ik het doen, 's morgens, maar dat werd 's middags, maar 's middag was ik iets anders aan het uitproberen (lees: ik was gewoon een digi-lo aan het maken van Dix), oké dan maar na het eten!!! Kom op Wil, je kunt het. Om tien uur met Pebbels gewandeld, toen had ik mijn tas wel al open op tafel gezet, maar daarna moest hij nog vol. Foto's uitzoeken, papier, alles erbij (voor twee projecten), gereedschap (niet te veel, want ik moest met de bus).
Tegen één uur ben ik naar bed gegaan, maar zat de volgende morgen om zeven uur te distressen en te naaien, want ja dat moest wel van te voren natuurlijk! Als beide mijn bussen op tijd hadden gereden was ik gewoon op tijd geweest, dus het is helemaal in orde gekomen. En het werkt wel lekker als je alles zo goed voorbereid, het zou alleen een stuk handiger zijn als ik dat de volgende keer toch wat eerder doe! Ja, nu ik erover na denk, ga ik dat doen ........ denk ik!

2 opmerkingen:

  1. maar ach, het resultaat telt!!! en dat is helemaal prachtig!
    Succes een volgende keer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12.7.09

    Wat een verhaal :) Maar het heeft in ieder geval twee fantastische layouts opgeleverd !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...