7 augustus 2009

BIJNA KLAAR!






Nu mijn computer het weer doet (lees: nu ik een andere heb samen met een gedeelte van mijn "oude"bestanden) kon ik weer verder met het stoere boekje van Juun, ik moet nog één bladzijde en dan is het af, dat is lang geleden dat ik eens een boekje afgemaakt heb (nou ja bijna dan)!! In het boekje staat een gedeelte met zijn Prietpraatjes van dit jaar! En natuurlijk een foto van Pebbels waar Juun zo graag vrienden mee wil zijn! Dan het grote cijfer zes, want Juun is vier!
(dat heb ik ergens gezien, maar vraag me niet waar)
Bij deze nog een paar bladzijdes!
Hij komt dinsdag een dagje en ik ben benieuwd naar zijn reactie!

5 opmerkingen:

  1. O, wat wordt dat weer leuk! Het verhaal TopSecret is ook zo schattig! Heel gaaf weer allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Wil! Je bent weer lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boek mama.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuks foto's van de meiden en papa

    xoxoxo van Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat een leuk blog heb jij! Enige layout met jouw foto op de achtergrond. Wat jij maakt is helemaal geweldig. Kheb je bij mn favorieten gezet om later nog even rustig alles te kunnen bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...