21 november 2009

BLOED, ZWEET EN TRANEN

heeft dit papieren cupcakje me gekost, het leek zo makkelijk, een template, een potlood, een schaar, een mesje (en achteraf een heleboel plakband) oh ja en een leuk papiertje natuurlijk (nou ja als ik daar niet genoeg van heb). Het was nog vroeg en zag mijn aankoop van gisteren liggen en dacht, oh helemaal vergeten, ff proberen voordat ik met mijn schoonmaakwoede verder ga!
Had ik me maar gewoon aan mijn strakke plan gehouden want het lukte voor geen meter, ik ben niet zo goed in papierkunst zullen we maar zeggen, hoewel .... misschien met veel oefenen? Maar daar heb ik nu geen tijd voor, ik ga de binnenkant van mijn oven schoonmaken, de buitenkant is al gedaan (mmm, had ik dat niet beter andersom kunnen doen :( ), ook zo'n klusje van bloed, zweet en tranen, maar om de één of andere reden lijkt het me ineens stukken makkelijker (en leuker)dan het knippen en vouwen van een papieren cupcake!!!!! Volgende week nog maar eens oefenen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...