15 november 2009

ONS GEHEIM!!!

Oma.... ja nien
heb je mijn taart al af
(ze wil een hele witte taart met een soort engel op een troon met blond stijl haar :( )
ja de taart wel, (weet zij veel) vanavond gaan we samen het kleurtje voor het poje uitzoeken, oke?
oke..... kijkt ondertussen dromerig naar mijn PIPtaart!
Oma.... kunnen er ook van die vogeltje op?
Natuurlijk Nien!
Oma..... ja... en die gele bloemen???
Natuurlijk Nien!
Nien gaat op de bank staan en pakt van mijn plankje een heel klein lijstje met een roze geruit stofje erin (weer eens wat anders dan een foto) .
Oma, kan je dit ook maken, kijkt daarbij zeer bedenkelijk.
Mijn hart springt op want ik heb net mijn verjaardagskado gekregen (ben nog lang niet jarig maar vooruit) en dat zou ik hier heel mooi voor kunnen gebruiken!
Ja hoor Nien dat kan ik ook!
Wijst het volgende schilderij aan, met roze stippen en een zwart geblokt hart, uh..... en dat zwarte hart?????
Nien.... wil je soms een andere taart.
Nee hoor oma, want jij hebt hem al af.
Alleen de cake hoor meid, verder moet ik hem nog maken, dat komt nog!
Oma....wil jij een taart tekenen dan ga ik hem kleuren.
Samen aan de slag gegaan, ze weet precies wat ze wil (en wat ik leuk vind)!!!!
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA, HOERA!!!!!!!
En ik, ..... ik mag die fantastische taart maken!

Ps: We vertellen het aan niemand, dan denkt iedereen dat er een witte taart met een engel op een troon uit de doos komt, en niets is minder waar!

2 opmerkingen:

  1. hoi mama

    wat leuk van je taartje

    groetjes van Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Nien, je oma kan helemaal niet zo goed een geheim bewaren want wij weten het nu ook, maar wat word je taart MOOOOOOOOI, hopelijk smaakt ie net zo goed als ie eruit gaat zien enne Nien nu ik zo nogeens bekijk, kun jij rond de kerst een oog in het zeil houden, dan gaat ze nl voor mij ook een taart maken :)

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...