16 juli 2010

AWARD

Deze AWARD kreeg ik vandaag van Marjan
(ik kon toevallig wel wat leuks gebruiken)
Dit schreef ze erbij:
Aan Wilma , Jann-Will,
 zij is DT-lid van Scrapbook Nederland en heeft een schitterende scrapstijl.

Haar blog is geweldig!

Ik ben helemaal blij, ontzettend bedankt M@rjan!!!!
Deze opdracht hoort erbij:

De wereld van bloggers is verbazingwekkend. Door het bloggen heb ik allerlei vrienden gemaakt vanuit plaatsen waar ik zelfs nog nooit van gehoord had. Ik ervoer vriendelijkheid en medeleven. Ik hoop dat m'n blogvrienden deze blogaward door willen geven aan drie blogvrienden die hun hart hebben geraakt.
Ik ga nadenken over het weggeven van de AWARD en kom er morgen op terug!!

1 opmerking:

  1. Je verdient het!! Ik ben een bewonderaar van jouw "maaksels" en niet alleen daarvan.

    Groetjes, marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...