16 augustus 2010

TEMPLATE



De meiden logeren bij mij voor 5 dagen,
zo gezellig, maar zo anders,
ze zijn ontzettend lief
en kunnen onwijs goed met elkaar opschieten.
Gisteren waren Tina en Jill er ook,
dus een huis vol meiden
Het is vandaag hun eerste schooldag,
na zes weken vakantie,
(voor mij na ruim 9 jaar :)) )
dus na gisteren een schema te hebben gemaakt,
wat mee? wat aan? enzovoort,
moesten ze op tijd naar bed,
nou dat had ik net zo goed niet kunnen doen,
want beide meiden konden niet slapen!
Terwijl ze op bed lagen en ik dus stil wilde zijn
(oma..... je praat met je zelf)
heb ik zitten freubelen in Photoshop Elements
en twee leuke template's gemaakt.
Nu ik alles hier weer onder controle heb
(lees: zo gezellig, maar zo anders)
ga ik even onder het genot van een kop sterke koffie
en een restant zelfgemaakte cake
"iets" met één van de template's doen.
Wordt dus vervolgd.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...