19 december 2010

Een jongensding......


(dit is het beginscherm van mijn iPad)


Als Junior vorige week bij me binnen komt,
ligt mijn iPad op mijn bed,
ik sta nog in de keuken als hij roept
HEE heeft opa een iPad, mm nee ( iPad ... wijsneus),
maar ik zie er eentje op jou bed!!
Dat klopt lieverd die is van oma, waarop Juun zegt oh,
waarom?? nou uh daarom!!

( kijkt zeker teveel Dixons en Mediamarkt reclames
waar ze bij iedere reclame met veel tamtam
de "mannen" verlanglijstjes op noemen
)

Vandaag heb ik met Jill zijn surprise gemaakt,
want we hebben lootjes getrokken en Jill heeft Juun!
Aangezien hij erg van de jongensdingen is,
( behalve als hij bij oma James mag spelen
met de theespullen,
en het gebloemde schortje om wil....
)
krijgt hij een (extra) Wii stuur, want dan kan hij racen
met Mario Kart en één van zijn stoere zussen!

En het wordt ingepakt in een super iPad,
twee jongensdingen in één klap!

1 opmerking:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...