8 januari 2011

Het PiP servies





eindelijk een plekje gegeven,
dat stond al vanaf 29 december (vorig jaar :-) )
in een doos in de kamer,
maar ja ik was ziek dus heb het laten staan.
Jill had het woensdag (dit jaar :-) ) al uitgepakt,
en toen stond het op de tafel......
maar ik zag het nog ff niet.
Vandaag wilde ik even proberen te scrappen,
maar ja op tafel stond het PiP servies
en de rest van mijn Kerstkado-tjes (erg hé)
en ineens had ik het en alles kreeg een plek.
Ben nog vergeten het grote hart op de foto te zetten,
wat ik al heel lang wilde kopen,
het alsmaar niet deed, en toen zomaar kreeg van Kim,
veeeeeeel leuker toch!

Het scrappen ging niet door natuurlijk,
maar ik krijg steeds meer zin!!

7 opmerkingen:

  1. ohhh Wil ik ben er zo dol op en wat heb je er heerlijke plaatjes van gemaakt, ja ineens zie je het voor je waar alles een mooi plekje krijgt en tot zijn recht komt, heerlijk dat je zo positief bent en het scrappen word gewoon je volgende project je maakt mooie dingen il,
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo prachtig zeg..oo en ik ben wel heel benieuwd als je weer aan de scrap gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal o zo gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van je collectie, je zou ze zo in een blad kunnen zetten!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig servies! Ik heb zelf 3 pip tassen, een portomonee en agenda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om zo'n gaaf servies te hebben! Ik zou er de hele dag naar kijken! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha, ha, dat doe ik dus ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...