6 januari 2012

Cards & Wishes

width=

Dit is mijn eerste project(je)
wat ik gemaakt heb voor

width=


Ik heb een leuk pakketje van Ingrid ontvangen
en ga deze maand een aantal dingen laten zien op mijn blog!
Neem een kijkje bij haar want dat is de moeite waard,
zeker tussen de 6 en 9 januari.
De letters, stempels en kraal zijn van mezelf.
Ik vond dit weer eens iets anders
dan een kaart of cadeaubon!

Met dank aan mijn mes van Crafters Companion,
waar je weer eens iets ander mee kunt doen dan snijden :-))
en ik dus de "afscheur" bonnen mee gemaakt heb.

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

8 opmerkingen:

  1. Het is idd. eens iets anders, leuk idee ook.
    Het ziet er heel leuk uit.
    Dat mes doet ook wonderen.(wil ik ook haha)
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7.1.12

    Hoi Wilma,

    Dat ziet er idd heel leuk uit,op die manier!! Leuke kleurencombi ook!

    Voor jou ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!Dat er nog veel projektjes mogen volgen!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk én mooi Wilma! Ziet er super uit!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk zakje heb je gemaakt, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit onwijs leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat leuk geworden heb vandaag ook toevallig wat gedaan met dat zakje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf zeg, echt superorigineel met die "oppas-bonnen"!! Veel plezier met de andere dingetjes die je nog gaat maken voor Cards&Wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watben je toch crea Wilma!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...