24 januari 2012

Cards & Wishes


dit is alweer het derde project,
wat ik gemaakt heb voor Ingrid van Cards & Wishes.
Deze keer een soort TAG,
ik zeg een soort, want het is eigenlijk een zakje.
Ik heb de bovenkant erafgesneden en de hoekjes omgevouwen.
{hier kun je eventueel geld in doen...}
Voor op de "tag" zit nog een zakje met drie tag's erin,
hier staan de antwoorden van de titel opgeschreven!
Het is een klein, dus makkelijk te doen, project.
Met een leuk resultaat :-))
{washi-tape, lettertjes en knoop uit eigen voorraad}

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

7 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer iets moois van gemaakt, even kijken wat dat tape is ;)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super vind ik het!!!!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem24.1.12

    Errug leuk Wilma !!!!

    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is mooi zeg! Ik ken dat washitape niet, ga ik even googlen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, weet nu wat het is:) Blijkt dat ik het laatst zelf heb meegenomen uit Japan notabene,maar wist alleen niet dat het zo heette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zier er leuk uit weer, zoveel leuke details.!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...