3 september 2012

Ik ben begonnen

1
met het boek van Jill,
eigenlijk al weer even geleden,
maar door een zeer pijnlijke blessure
in mijn net geopereerde rug,
ben ik bijna tot niets in staat.
En jammer genoeg gaat het weer en poos duren ...
Dit zijn de eerste bladzijdes,
en ik heb er nog twee.
2 & 3
(als je er op klikt, en nog een keer is het ook nog te lezen)
Het moet een BLIJ boek worden,
met soms een donkere wolk.
Tot nu toe is het erg leuk om te doen,
en vandaag vond ik de Flickr App,
die het plaatsen van foto's iets makkelijker maakt.
Vandaar de eerste foto's,
de rest volgt vanzelf.
Verder volg ik op mijn iPad
de SheArt workshop van Christy Tomlinson,
en daarmee bedoel ik vooral het
bekijken van de filmpjes. Elke dag maar weer :-))

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

4 opmerkingen:

  1. wauw dit vind ik gaaf!!!!!!ik krijg gelijk jeuk aan mijn handen, even mijn klusjes af maken in huis en dan aan de slag, je werk ziet er zooooooo leuk en mooi uit, veel sterkte met je rug, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem3.9.12

    Wauw, dit ziet er echt super uit Wilma !!!! En die tekst....kippevel.....
    Ik ben vandaag na twee maanden ook maar weer eens aan de scrap gegaan...een eerste kerstkaart gemaakt:-)
    Heel veel sterkte met je rug.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit mooi zeg! Prachtig gedaan. Mooie tekst ook! Veel beterschap met je rug!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wilma, superleuk boekje. Ik herken je onmiskenbare Wilma stijl erin. En de tekst...ik werd er stil van. Zo mooi. Hoop dat je snel weer herstelt van de pijn. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...