18 januari 2013

4 x dgs, en 2 x dgs.

medicijnen
lopen,
oefenen,
liggen,
herhaal dit 4 x dgs.
En verleg ondertussen voorzichtig je grenzen!
(zei ik voorzichtig?)
Ik probeer onder het motto
grenzen verleggen,
iedere dag iets te doen,
soms één keer, soms twee keer daags,
en dan komt de dag dat ik niets doe ..
(Lees: dat ik niets kan,
waren daar de grenzen niet voor?)
Die dagen heb ik mijn iPad :-))
waar leuke dingen op staan.
En dan begint het hele ritueel opnieuw.
Er zijn 7 maanden voorbij,
nog minimaal 11 te gaan.
Die kom ik vast wel door!

DUS......
Ik ben weer zoiets leuks aan het doen,
2 x dgs  :-)))

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik ben benieuwd! Die postzegeltjes van Eline blijven favoriet bij mij! Zeker met zo'n leuk stikselrandje ernaast! Ik hou je in de gaten. En... rustig aan hè!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem18.1.13

    Ben benieuwd wat je nu weer voor moois aan het maken bent. En zo leuk om jouw verhaaltjes te lezen.....ik heb zoveel bewondering voor je......
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...