23 februari 2013

Fabric paper ...

ook weer erg leuk om mee te werken,
zoals het woord al doet vermoeden
smeer je dunne stof in met verdunde lijm.
Daarna plak je er tissue papier op,
of ander dun papier.
Weer lekker kliederen met de lijm,
eventueel de kreukels een beetje weghalen .....
en klaar is Kees!
Je kunt het al verven terwijl het nog nat is,
maar dat kan ook later!
En vouwen en snijden en knippen en naaien,
nou ja alles eigenlijk!
Het wordt een beetje krispy,
en omdat ik zo ontzettend dol ben opstrijken,
heb ik dat gedaan ... 
tussen bakpapier dat dan weer wel :-)))))
(Dan moet het wel echt droog zijn) 
En over bakpapier gesproken,
daar was ik al mee in de weer geweest
met de Gelli-plate,
ook dat kun je gebruiken,
even uitgeprobeerd,
maar dat bewaar ik voor de volgende keer!
Deze gaan weer in mijn WebShop,
het leuke is dat ik er 2 uit een "lap" haal,
dus ze leuk bij elkaar passen.

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit gaaf zeg!!! Helemaal leuk! Ik hou hier wel van!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit zeg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...