14 mei 2013

iPad hoes

of hoe je het ook noemen wilt!
Het begon met een charmpack van Bonnie en Camille,
daar haal je allerlei trucjes mee uit,
waar ik nog nooit van had gehoord!
{lang leve you tube en craftsy}
Wonderwel lukte het ook nog
{lang leve veel geduld, een rug die meewerkt,
een fijne naaimachine, en goeie spullen}
Oh ja en niet te vergeten
mijn "hadikhemmaar20jaareerder" wonder strijkijzer,
mijn hemel dat maakt het verschil!
Ik strijk met genoegen vouwen in mouwen,
zo scherp dat de kastdeuren open blijven staan,
en dat alles met een big smile.
Maar goed terug naar de iPad hoes.....
HOE LEUK IS DAT,
en nog functioneel ook!
En 10 x leuker dan het ding wat ik pas gekocht had,
maar aan Frans mee heb gegeven op vakantie!

{zien jullie het pijltje ....
dat moet ik nog dichtnaaien,
was ik ff vergeten}

Deze is voor mij,
maar er volgen er meer voor in de shop!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...