17 juli 2013

Home Sweet Home

Het blok van de maand Juni,
van af het moment dat ik het zag vond ik er
... uh, weinig aan :-))))
Ook van de andere deelneemsters 
kreeg ik niet echt inspiratie!
Ik wilde hem eigenlijk gewoon overslaan,
maar ja zo werkt het niet in mijn hoofd!
En bij één van de dames zag ik ineens dat het op huisjes leek,
duh .... misschien had ik de naam even moeten lezen :-))))
Het veranderde niets aan mijn mening jammer genoeg.
Uiteindelijk vind ik hem wel, ja ... grappig?
Het is niet mijn favoriet!
(en toen klopte hij ook nog niet)
Het rijmt wel, maar het past niet :-((
Amy's blok
(zoals jullie zien klopt deze beter...
ik heb alles nagemeten,
maar ik kwam niet uit,
PUNT
gelukkig weet niemand dat meer in 2014)

(klik voor info)
Ik doe vandaag weer mee bij Freshly pieced,
gewoon omdat het woensdag is!
Nog eentje te gaan,
voor de zekerheid goed gelezen,
het worden ijsjes,
gele ... ik dacht het dus niet!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

3 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd hoe je quilt er straks uit ziet!
    alle blokken aan elkaar?
    Als ik het zo zie begint het bijna te kriebelen.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your block is very pretty. There's one like it in the farmer's wife quilt that I'm making.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the colors you have chosen for your block, especially the red roofs on the houses. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...