4 juli 2014

En ineens

loop ik hopeloos achter,
volgens mij komt zo nr. 23 
van het Kampioenschap in mijn postbus!
En daar loop ik er twee achter, maar hier iets meer.

DUS ...
hier nr. 14
(uhhhh .... het was een kaart)
nr. 15 dan maar,
daar moest een fiets op komen,
nou makkelijker kon niet,
(lees mijn vorige bericht)


nr. 16 moesten minimaal 8 letters op,
ook dat moeten jullie maar aannemen!
Over naar nr.17
Gebruik een white wash,
deze vind ik zelf erg, schattig!


Nr. 18
Gebruik plak parels,
dat was een tikje lastiger want, dat gebruik ik nooit,
(en dit is niet te geloven, maar ik had ze ook niet)


een blz. uit mijn MP.
CUTE...

Nr. 19 gebruik panpastel of gelatos,
het is het laatste geworden.




En de laatste voor vandaag
nr. 20
ook deze was makkelijk en snel,
gebruik rondjes.
Aangezien ik in de war raakte van de 
kalenderpagina's in mijn MP
wilde ik dat deze maand aanpassen
aan mijn agenda ... met rondjes!


That's it,
nog 5 te gaan,
dat lijkt niets en als je het snel zegt is dat ook zo,
maar doen is net ff anders.
Wel onwijs leuk!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...