27 juli 2014

Felicitatie Kaart

Na het werken aan de Memory Box 
ben ik verder gegaan met de Capsule Collection-Wild Rose,
eigenlijk probeer ik dat altijd te doen, 
het ligt al op tafel, en met hetzelfde materiaal maak ik dan een kaart. 

Het scheelt een keer opruimen en je voorraad wordt op een snelle manier aangevuld.
De kaart is 12,5 bij 17,5 cm, mijn favoriete maat voor kaarten!

Ik heb een grote label gebruikt als basis, 
onder de label zit een reep van het papier, 
dat heb ik door de ribbelaar gehaald en met inkt bewerkt. 

Van het brede kant heb ik een bloem gemaakt, 
door een stuk aan elkaar te naaien 
en het op mijn craftmat in een flinke dot lijm in elkaar te frommelen, 
het hart van de bloem is een rondje beplakt met washitape.






Gebruikte materialen van Creabest:


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

1 opmerking:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...