12 januari 2015

Home Sweet Home

Deze keer ben ik voor Creabest aan de slag gegaan met de houten ornamenten van CraftEmotions
Ik heb verschillende doosjes maar heb in dit geval de huisjes gebruikt! En een sleutel uit het Key and Look doosje.
Ontzettend leuk om een verhuiskaart mee te maken dacht ik, maar dat houden jullie tegoed, want zittend aan mijn bureau zag ik ineens een kleine borduurring liggen, uit een borduurpakketje van mijn jongste dochter.
Ik heb de houten ornamenten wit gemaakt met witte acrylverf van DoCrafts, ik heb echt allerlei verf
maar pak toch steeds deze flesjes, het werkt echt heerlijk!
De ring heb ik er ook mee gedaan. Een stukje stof uit mijn overdadige voorraad stof gepakt en gespannen. Aan de binnenkant de kleine overlapping met mijn lijmpistool vastgeplakt. Twee cirkels van cardstock geknipt, op elkaar geplakt en aan de achterkant in de ring geduwd voor de stevigheid.
De ornamenten ook met het lijmpistool vastgeplakt, sleutel opgehangen met twen, een strikje gemaakt om het slotje van de borduurring en met washitape op mijn muur geplakt!




Toen ik klaar was en wilde opruimen zag ik de lege doosje van de houten ornamenten liggen, die deden me denken aan de letterbakken die vroeger in waren.
Nieuw idee geboren. Ik heb het doosje van de Key and Look gebruikt.
Er lag een stukje papier op mijn bureau waar ik iets met embossing op had geprobeerd, dat zag er uit als behang en het past echt precies, in zes stukjes gesneden en erin geplakt, met de huisjes hetzelfde gedaan als bovenstaande! Een lint net onder de verdeling van de vlakken, en bij het bovenste lint twee zelfgemaakte kralen. Het staat echt erg leuk, ik had het even opgehangen voor de foto, maar laat het gewon hangen :-) 








Gebruikte materialen van Creabest: 
- Lijmpistool
- Twine rose/wit


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

1 opmerking:

  1. oww super leuk.. herrinner me in eens dat ik ook nog borduurringen had gekocht om er muurhangers mee te maken..

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...