31 januari 2015

Mini Kerstboekje

Deze keer een miniboekje gemaakt voor Creabest, zo schattig!!

Het boekje uit de Silhouette Online Store heeft 6 pockets
 en is ongeveer 13 cm. hoog en 8 cm. breed.
Het orgineel is iets groter, maar ik heb het in zijn geheel kleiner gemaakt.
In de pockets heb ik zelf een soort tag gemaakt die erin, maar ook erover valt.
Ik laat alleen de basis zien want de rest is privé
(dat heb je met kleinkinderen van 13 en 15 jaar)
Het gaat over onze jaarlijkse 2e Kerstdag,
waar ik meteen mijn verjaardag vier en waar we uitgebreid surprises
en gedichten maken, met ons gezin!






Heel weinig dessin papier uit mijn voorraad en verder met wit cardstock,
De boompjes zijn ook gesneden met de Silhouette
en die heb ik met de Acrylic Paint van DoCrafts roze gemaakt!
Alle foto's heb ik gemaakt met mijn minimax 8
en vastgeplakt met washitape en zelfgemaakte fotocorners (zozo van vroeger maar o zo leuk).
Voor ik het boekje in het kaft plakte,
eerst een lint door het kaft geregen en een strik gemaakt,
wat precies bij de Blush past, helaas ziet dat er op de foto niet zo uit!
Ik heb al jaren niets met goud,
eigenlijk mijn hele leven al,
maar ook dit vind ik weer erg leuk!


Gebruikte materialen van Creabest: 
- Hout Ornamenten Box (verschillende)
Verder:
- mini cirkel stempeltje
- kreuklint
- mini ster ponsje



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...