22 februari 2015

Picture Perfect

Weer een bladzijde uit mijn oh zo leuke mini album!
Ik ben begonnen met van alles te maken met de Cameo.
Wit cardstock gesneden, dat heb ik later allemaal met waterverf gekleurd.
En veel leuke dingen uit het Goud Foil gesneden, waaronder een zelfgemaakte titel voor de rechter bladzijde "Puck en Saar" en "Picture Perfect voor links ......
Zoek maar niet naar die leuke titel, hartjes, sterretjes en pijlen, want ik had het blad Goud Foil netjes opzij gelegd zodat er niets mee kon gebeuren, en laat dat nou net het geval zijn!
Er is niets meer mee gebeurd :-((
Toen ik bijna klaar was zag ik het liggen en paste de leuke titel er niet meer op!




Het fototoestel samen met het woord Picture Perfect, de veren en de border langs de foto heb ik bij de Silhouette Online store gekocht!
Verder wat losse dingetjes gebruikt maar het meest gemaakt met de cameo en waterverf!

Ik heb een YouTube filmpje gemaakt hoe ik de pagina heb gemaakt, het is mijn eerste filmpje (nou ja op deze manier...) en er valt nog wat te leren, als je zin hebt om te kijken .....






Gebruikte materialen van Creabest:
- Silhouette Cameo



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...