28 april 2015

Homemade Project Life!

Ik ben aan de slag gegaan met Supra Color Soft aquarelpotloden
en ben begonnen met een leuke kaart!
Maar ..... deze zien jullie hier niet, want mijn inkt van de tekst was nog nat
toen ik er met mijn hand over wreef, wat dom ..... weg kaart :-((.
Ik maak hem wel opnieuw, maar ik laat eerst mijn andere project(je) zien.

Dat zijn Project Life kaartjes geworden, 2 setjes van 4 kaartjes.




                                            Eerst aquarelpapier op maat gesneden.
Bij deze heb ik ook WOW embossing poeder Gold gebruikt, 
jammer dat het niet zo goed te zien is op de foto maar het glanst echt heel mooi! 
Ik heb met mini templates (zelfgemaakt) en VersaMark gestempeld!
Daarna met de potloden gekleurd en met een kwast 
en water van de potloodstreepjes waterverf gemaakt. 
Toen het heel goed droog was, geschreven en gestempeld!




Bij het volgende setje alleen met de potloden en de mini stencils gewerkt,
alleen de bloemen heb ik gewoon getekend.
Bij de woorden maak je de kwast niet te nat,
anders worden het minder strakke letters,
dat kan natuurlijk ook, het is wat je wilt.
Bij de bloemen heb ik de omtrek dun getekend
en ingekleurd door met de natte kwast over de punt van het potlood te vegen,
hoe minder water hoe feller de kleur, dat heb je dus zelf in de hand.



Ik heb een aantal potloden, (ik denk wel zo'n beetje "mijn" kleuren) besteld!
(inmiddels ben ik er meer aan het uitzoeken ..... natuurlijk)


En opYouTube had ik een poos geleden gezien 
dat iemand van alles wat ze had kleurenkaartjes maakt. 
Wat een goed idee dacht ik toen, maar er mee te beginnen ging minder goed -:))
Dus bij de aanschaf van deze potloden dacht ik, hee dit is een mooi moment.
En ik ga het overal mee doen, want het is inderdaad handig!





Gebruikte materialen van Creabest:
- Supra Color Soft - CARAN d'ACHE -RosePink (082)




♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...