27 juni 2015

FUN!!

FUN...

Een "leuke" LO met mijn kleindochters, 
een foto van ongeveer twee à drie jaar geleden, 
gelukkig heb ik er nog wat in voorraad, want de dames willen niet meer ......
Ze waren op de terugweg van vakantie 
en zaten zich kennelijk te vervelen in het vliegtuig.
Een leuke foto, dankzij verveling, -:))

Ik heb gewerkt op een wit vel cardstock,  A4 gesneden! 
Ingesmeerd met een dunne laag gesso
omdat ik met de gelato's en de stencils wilde werken!

Ik ben met mijn nieuwe set Pastel Gelato's eerst vlekken gaan maken waar ongeveer mijn foto moest komen. ik werd al blij toen ik het doosje opende, mooi van kleur en wat is dat toch heerlijk spul!
Ik heb drie kleuren uit de doos gebruikt, Watermeloen, Kiwi, Aqua Dolce en de Red Cherry uit de grote doos "gewone" Gelato's!

Daarna heb ik rood met roze gemixt met de Texture Past, een klein doosje, 
maar je gebruikt weinig en het resultaat is erg mooi, 
hier heb ik de bloemen en de rondjes (eigen gemaakte template) gedaan, 
helaas zie je op de foto niet hoe mooi het glanst!
De Kiwi met de Texture Paste gemixed, 
en daar het grid meegemaakt aan twee kanten van de foto!
De letters FUN komen uit een doos met oude chipboard letters en figuren, 
deze heb ik ingesmeerd met Aqua Dolge, 
ze plakten niet meer, dus opgeplakt met mijn lijmpistool.
Wat dingetjes erbij uit mijn voorraad en de rest spreekt voor zich.





Geen You Tube filmpje deze (en volgende keer, want ik was op de boot, dat zou een wiebelig filmpje worden)!!

Gebruikte materialen van Creabest: 
- FC Gelato's Pastel
- Niettang Tim Holtz
- Studio Light Die-Cut
- Restje Studio light Paper Flower Deligt

        ***
Naaimachine
Photocorners
Datumstempel
Washitape
Tissuepaper
Print papier



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...