26 oktober 2006

FEYENOORD-FAN

Ik was al vanaf zaterdag voor 8 personen, nou is dat in sommige huishoudens helemaal niet vreemd, maar wij zijn eigenlijk (nog) maar samen. Het heeft een reden natuurlijk, het ene kind logeerde hier en dat brengt extra was met zich mee, en het andere kind haar wasmachine is stuk, en dat brengt dan geen was met zich mee maar laat het gewoon ophalen. Dat kind haar gezin bestaat uit 5 leden, dus komen we op 8. Eén van die 5 gezinsleden is een klein ventje van ongeveer 1 1/2 jaar en daar heb je natuurlijk ook was van (hoezo?), en van die was wilde ik jullie iets laten zien, want toen ik het aan het opvouwen was, moest ik er gewoon een foto van maken!!!!!


2 opmerkingen:

  1. Anoniem26.10.06

    Ohh die wil mijn zoon ook wel ;) ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, op die manier is was opvouwen helemaal niet erg:)

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...