27 oktober 2006

IT'S A GIRLZ THING

De meiden hebben bij me gelogeerd, voor het eerst sinds hele lange tijd samen. Samen in één bed, samen filmpjes kijken, samen giechelen, noem maar op. Jammer genoeg was het net iets te veel samen voor Nina, die is graag op zichzelf. Ze vond het leuk, want je bent immers groot als je samen mag logeren, maar had er ook duidelijk moeite mee. En moest vaak even huilen. Na een gezellige maar wel drukke dag besloot ik Nina in het logeerbed te doen, en na een seconde een lip trekken en de belofte van Beau-Jill dat Nina weer als eerste mocht gaan slapen bij oma, deed ze het zonder te morren. Nu ging het slapen iets sneller dan de vorige avond!! Beau-Jill sliep als eerste, maar Nina had nog een zwarte stift uit de gang gepakt en op mijn kussensloop gedoodled, maar sliep daarna ook voor half negen. Helaas heb ik vergeten foto's te maken, en dat terwijl ik mijn batterij al had opgeladen, maar ik vond nog iets leuks in de badkamer op het plankje en dat was een foto waard.
Twee meiden bij oma logeren
IT'S A GIRLZ THING!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, van deze foto komt vast weer een hele leuke lo?????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem29.10.06

    Schattig!!!! en 'echt HEMA' hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem30.10.06

    Oh wat een schattige GIRLZZ foto!
    Gezellig hoor dat de meiden komen logeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...