1 mei 2007

LICHTBAKJE

Deze week was ik wat aan het bladeren in mijn fotografieboeken, en daar zag ik toch zoiets grappigs. De fotograaf had een lichtbak gebruikt om dingen te fotograferen, en dat had zo'n leuk effect. Buiten een blad geplukt (ik heb meteen mijn excuses aangeboden aan de struik) en mijn lichtbak gezocht, dat was even een tegenvallertje want hij was " ietsjes" kleiner dan ik dacht. Nu ik al deze moeite had gedaan wilde ik het toch maar even proberen, het blad gebruikt en een nepbloem, niets moeilijks geprobeerd maar gewoon even snel een paar foto's geschoten, en ik vind het resultaat waanzinnig, en dat met een lichtbakje van het kleinste formaat wat te koop is!!!!




3 opmerkingen:

  1. Anoniem2.5.07

    wow dat ziet er gaaf uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2.5.07

    INDERDAAD HEEL LEUK
    HANIG WIJF

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gostei do teu blog

    Parabens

    Um abraco




    www.spring-gold.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...