9 mei 2007

T-SHIRT

Vorige week heb ik een paar zomer t-shirts te voorschijn gehaald, en toen ik een t-shirt aan deed kreeg ik daar plotseling een creatief idee van. Ik heb het shirt weer uitgedaan en een gedeelte onder mijn scanner gedaan, uitgeprint op " overtrek" papier en dat met rub-on papier (ben even de naam kwijt) op mijn Lay Out getekend, daarna ingekleurd en de naam Pebbels -ook uit de computer- geborduurd, het was veel werk voor iemand die niet langer kan zitten dan een paar minuten, dus ik heb er een paar dagen over gedaan. Gisteren was Yvon hier en toen ben ik ook maar weer eens verder gegaan, vanmorgen nog de laatste dingen gedaan en eindelijk is er weer een Lay Out klaar. En dat door een simpel T-SHIRT!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...