8 december 2010

Goed gekomen....



(Bij gebrek aan een bloemetje, plaats ik een strikje!!)

Nadat ik een email aan de advertentie mevrouw had geschreven, reageerde ze vrijwel meteen, en ik kan niet anders zeggen dan heel netjes! Dat kan dus ook nog.....
De foto was verwijderd van Marktplaats, en oprechte excuses, ze vond de foto zo leuk en werd daar happy van!
(nou daar zijn we (in ieder geval ik) het mee eens!!)
Er stond nog meer, maar dat is privé, misschien had ik de boel om moeten draaien en haar eerst mailen en dan pas wat zeggen op mijn blog, zo zie je maar weer, gelukkig zijn we allemaal niet helemaal perfect!!

3 opmerkingen:

  1. Nou ja Wilma, niemand is perfect en die achteraf aardige dame heeft nu ook weer geleerd.
    Net als jij. Ik vind het wel erg leuk dat ze zei dat ze blij werd van je foto van je taart, want het is natuurlijk een enorm compliment. Het is dan ook een plaatje van een taart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, eind goed al goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9.12.10

    Hoi Wilma,

    Ze heeft idd een bloemetje verdiend!

    Fijn dat het zo mooi opgelost is,en dat ze blij word van je foto,ja dat is een groot compliment.

    Misschien had je idd eerst moeten mailen, maar ze had ook even een reactie in die richting bij jou kunnen plaatsen. Ze was daar toch om die foto te lenen,toch???

    Ik hoop dat ze er van geleerd hebt.

    Kleine moeite groot plezier!!!

    Fijne donderdag, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...