7 december 2010

niet in Leidschendam maar ...

Workshops taart decoreren in Amstelveen

Workshops taart decoreren in Amstelveen
  • Prijs: ****
  • Bekeken:

Beschrijving


....... is een bedrijfje dat zich richt op het decoreren van taarten en het maken van taarten op bestelling.
Wij bieden je een gezellige avond of middag waarin je leert hoe je zelf een taart kunt vullen en bekleden met marsepein en daarna decoreren naar wens. Met een groepje van vijf tot acht personen leer je de basis.
Zie onze website voor verschillende workshops.
Maar pas op......het is verslavend leuk!

Ik hoop u een keer te zien op een workshop.

www.jummiecakes.nl


******************************************************************************************************
Dit is een advertentie van Marktplaats, ik werd hier door een oplettende dame over gemaild, en ik ben nog een beetje verbijsterd, hoe kun je workshops aanbieden met een foto van een andere bakster erbij, zonder ook maar enige vorm van overleg, of de vraag of ik er bezwaar tegen heb. Het is toevallig één van mijn lievelingstaarten en je zou het als een eer kunnen beschouwen, als de dame in kwestie niet twee kleine details over het hoofd had gezien .... gewoon even vragen en het gewoon even melden (daar hoeft mijn naam niet eens bij) wel zo netjes en eerlijk tegenover je toekomstige " klanten" en ook een beetje tegenover deze ( niet meer) bakster!!

4 opmerkingen:

  1. Anoniem7.12.10

    Nee toch zeker!!

    Jou foto??

    Ik zou de dame in kwestie een mail sturen....dat ze als de sodemieter die foto moet verwijderen!
    Is ze helemaal be.......
    Alles wat op je blog staat,daar zit sowieso copyright op, of je het erbij of niet!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg... dit is toch wel erg brutaal! Ik zou het er ook niet bij laten zitten hoor!
    Mailen en als ze er niets aan doet Marktplaats in kennis stellen, dit mag niet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ops dan sta je ook voor gek wel wat aan doen hoor zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Wilma, je hoort het toch steeds vaker de laatste tijd! Ik hoop dat je er wat aan hebt kunnen doen?
    Maar ik moet de dame in kwestie wel gelijk geven, het is en blijft een hele gave foto van een hele gave taart!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...