31 oktober 2012

Mega Meike


Klik op de foto om op de site van Meike te komen!!!

Vandaag schrijf ik op mijn blog
eens niet over mijn kinderen,
of onwijs leuke kleinkinderen.
Maar over een klein meisje
wat de aandacht nodig heeft ..... heel erg hard!
Als jullie mijn onderstaand bericht hebben gelezen,
of gewoon sowieso weten over Jill,
begrijpen jullie dat ik dit moet doen!
Als ik het woord Sophia Kinderziekenhuis hoor,
hebben ze mijn aandacht,
want het Sophie (zoals wij het noemen)
is ons gelukshuis geworden.
Maar dat had zomaar anders kunnen gaan.
Meike ligt daar met regelmaat,
maar moet naar Amerika voor een behandeling,
die haar 20% meer kans geeft om beter te worden.
Maar dat kost geld, veel geld.
Vandaar mijn bericht ik wil helpen
en ik denk en hoop, jullie ook.
Toen Jill daar "woonde" was het voor ons
geen kwestie van procenten,
alleen hard vechten en wachten op een wonder!
Dat het wonder gebeurd is weten jullie,
maar als wij maar enigzins 
een keuze hadden gehad
om zelf dat wonder te laten gebeuren,
dan had ik alles aangepakt
omdat te bereiken .....
En eerlijk is eerlijk wie niet?
Dus .... uit de grond van mijn hart,
kijk even op de site van dit schattige meisje!

Dank je wel




♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...