10 december 2012

Oude koffertjes




Langzaam kan ik weer iets gaan doen,
vooral niet teveel,
en vooral voorzichtig,
... dit is meteen ook het meest grote probleem...

Ik ben een beetje met mixed media bezig,
dan weer een dagje niets,
opruimen is ook zo iets,
was echt wel nodig,
maar ... vooral niet teveel
en vooral, nou ja de rest is bekend.

Tussendoor komen ieder weekend de meiden,
die zijn groot dus doen alles zelf,
best vermoeiend maar ozo gezellig!!
We freubelen, hangen op de bank,
hebben de slappe lach, snoepen, bakken,
en zijn soms wat sjaggie,
maar hee,
stop 2 tieners en een overgangster
in één huis, dan krijg je dat :-))

En nu ineens vond ik dat mijn drie oude koffertjes
wit gemaakt moesten worden, dus ..
nummer 1 is klaar,
nummer 2 voorde helft,
en nummer 3 misschien,
heel misschien morgen aan de beurt!
Want vooral niet teveel!!!!

Maar dat geeft niet 
want ik ben er toch blij mee!!





♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

2 opmerkingen:

  1. Anoniem11.12.12

    Wat leuk om weer eens iets van je te horen en te zien Wilma !! Weer een echt-Wilma projectje deze koffers. Heel mooi !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig koffertje is dat geworden!!
    Hartstikke leuk weer eens wat van je te horen/zien!
    Sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...